Saturday, August 22, 2009

Selamat Datang Pn.Huda dari Kuantan dan Kak Mar dari Ulu Kinta Perak



A'salamualaikum dan salam sejahtera semua...pertama sekali saya ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf kepada ahli keluarga A'lisya Online kerana lambat memperkenalkan ahli-ahli keluarga baru ini kepada pelanggan semua.Dengan permintaan yang terlalu tinggi saya sendiri tidak berkesempatan untuk mengupdate blog ini dan memperkenalkan ahli kelaurga baru..hari ini saya ingin memperkenalkan ahli-ahli keluarga dari A'lisya online ini dari peringkat ke peringkat. InsyaAllah dengan pengumuman ini pelanggan diluar sana tidak lagi susah untuk mendapatkan produk-produk dari A'lisya online dengan pengedar2 berdekatan anda.Saya jg ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan bersyukur kepada Ilahi dengan kepercayaan pelanggan diluar sana bersama-sama dengan tepung kek jenama Lisya ini.Walaupun pelbagai persaingan tumbuh bagaikan cendawan,tepung kek jenama Lisya terus mendapat tempat dihati pelanggan bukan sahaja di semenanjung malahan di sarawak sana.Ok sekarang saya ingin memperkenalkan Puan Huda dari Kuantan Pahang dan Kak Mar dari Ulu Kinta Ipoh Perak.

  • kepada pelanggan, bakal pelanggan,bakal rakan niaga yang berada berdekatan Tanjung Api Kuantan, anda boleh dapatkan tepung kek jenama Lisya ini dari pengedar yang berdekatan anda iaitu Pn.Huda.Pn.Huda memasarkan disemua kawasan berdekatan Tanjung Api dan bandar Kuantan. Anda boleh menghubungi Pn. Huda di talian panaz nyer iaitu:012-9216787.Semua jenis produk ada bersama dgn Pn.Huda.Cepat2 hubungi Pn.Huda untuk dapatkan tepung kek yang hot ini.


  • Kepada pelanggan-pelanggan yang berada di Ipoh Perak,Ulu kinta atau kawasan -kawasan yang berdekatan dengan Kak Mar anda boleh dapatkan tepung kek jenama Lisya ini dari Kak Mar.Kak Mar merupakan pengedar tunggal di Ipoh Perak.Selain itu Kak Mar ini juga merupakan seorang usahawan barangan ala-ala english style.Dekat nak raya nie selain anda semua boleh dapatkan tepung kek jenama Lisya anda juga boleh dapatkan barangan dari Kak Mar. Mmg cantik-cantik barangan nyer yang penting murah.Kak Mar boleh dihubungi di talian hot nyer iaitu 017-529 8997 atau klik sini http://rosesenglish.blogspot.com/. cepat-cepat serbu Kak Mar untuk dapatkan tepung kek jenama Lisya ini dan barangan Kak Mar.Calling-calling kak mar yer...

No comments: