Tuesday, October 27, 2009

Kek Lapis dari gabungan pelbagai jenis tepung kek segera jenama LISYA yang sedia ada.

Salam semua.....dah lama tak berupdate yer...agak sibuk sedikit...tapi hari nie saya ingin tunjukkan sesuatu kepada pengedar2 dan juga pelanggan2 di luar sana iaitu kek lapis yang direka dgn menggunakan tepung kek jenama Lisya....ini semua hasil daripada seorang pengedar di sarawak sana yang menggunakan 100% tepung kek jenama Lisya untuk menyediakan kek lapis dari ciptaan beliau sendiri...kek lapis yang dihasilkan menggunakan gabungan semua jenis tepung kek dari jenama Lisya......terbukti bahawa tepung kek ini bukan sahaja dijadikan kek biasa tetapi ianya juga boleh dibuat kek lapis....kepada pencinta kek lapis sarawak anda juga boleh menyediakan kek lapis anda dengan tepung kek segera jenama Lisya ini...ianya cukup mudah dan sedap.

kepada pembuat kek lapis sarawak anda boleh jadikan tepung kek jenama Lisya ini sebagai asas untuk membuat kek lapis sarawak. menurut tuan empunya kek lapis ini iaitu Pn.Asnah dari sarawak kek lapis ayng paling laris dan terkenal di sana adalah kek lapis coklat cheese....menggunakan gabungan tepung kek jenama Lisya iaitu kek coklat lembab istimewa dan juga tepung cheese cake. Hasil gabungan kedua2 tepung itu dapat menghasilakn sebiji kek yang sedap dan diminati ramai...saya sendiri amat berbangga dengan testimonial yang diberikan oleh Pn.Asnah yang mengatakan kek lapis yang dibuat beliau cukup terkenal di sarawak sana..Alhamdulillah ini dinamakan rezeki yang diberikan.

Antara koleksi gambar-gambar kek lapis yang dikirimkan oleh Pn.Asnah kita dimana beliau menggunakan 100% tepung kek jenama Lisya sebagai bahan asas untuk menyediakan kek lapis sarawak.




kek lapis evergreen










kek lapis coklat cheese












jadi, kepada pembuat kek lapis anda boleh dapatkan tepung kek Lisya ini untuk mudahkan kerja anda bagi membuat kek lapis yang perbagai pwarna dan perisa mengikut citarasa anda sendiri....kepada penggemar2 kek lapis sarawak juga anda boleh nikmati kek lapis yang menggunakan tepung kek jenama lisya ini dari Pn. Asnah. Anda boleh terus menghubungi beliau unutk mendaaptkan kek lapis ini dengan menggunakan pelbagai jenis tepung kek dari jenama Lisya....tapiii oppppssss Alisya online bukan mengeluarkan tepung kek lapis malahan tepung kek yang sedia ada boleh dijadikan kek lapis....sungguh hebatkan dengan tepung kek biasa anda boleh menajdikan kek lapis yang sedap....

Jadi anda semua tidak perlu tunggu lagi cepat dapatkan pelbagai jenis tepung kek dari jenama Lisya ini dengan segera. Selain menikmati kek yang sedap anda juga boleh menjana pendapatan dengan menjadi ahli keluarga Alisya Online...apa tunggu lagi cepat dapatkan nyer yang sedang hangat di pasaran dan mendapat sambutan yang hangat dari pelanggan semua.... Sertai ahli keluarga Alisya Online sekarang.

No comments: