Tuesday, July 28, 2009

Selamat Datang Keluarga Baru dari Batu 10 Kuantan dan Kemaman Terengganu.



Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua...Maaflah sudah lama tidak berinfo baru,terlalu sibuk dengan tempahan sehinggakan tak berkesempatan untuk mengucapkan selamat datang dan terima kasih untuk 2 orang ahli keluarga baru yang mempercayai produk dari Alisya Online ini. Hari nie saya ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih untuk Pn. Tie dari Batu 10 Kuantan dan juga Pn. Asha dari Kemaman Terengganu. Mudah-mudahan Allah sentiasa dan terus memberikan kita rezeki dan memberkatinya. Ok kepada peminat2 kek terus dapatkan tepung kek jenama Lisya dari pengedar yang berdekatan dengan anda semua. Alisya online juga telah mengeluarkan beberapa produk baru yang pasti membuatkan anda tak sabar-sabar untuk menikmatinyer.
1) Untuk pelanggan, bakal pelanggan, dan sesiapa sahaja yang berdekatan dan berjiran bolehlah dapatkan tepung kek jenama Lisya dari Pn.Tie di Batu 10 Kuantan.Pn Tie nie seorang usahawan yang berjaya dengan pelbagai produk yang dijualnya. Kalau anda nak dapatkan produk2 CNI, AMWAY dan macam2 lagi bolehlah hubungi hot line Pn. Tie ni di talian 019-9001965.Pasti dilayan dengan penuh mesra...Pn. Tie nie seorang yang peramah dan mudah mesra.
2) Manakala untuk pelanggan2, bakal pelanggan, peminat kek di kawasan yang berhampiran Kemaman, sempadan ker bersebelahan ker atau negeri yang berdekatan dengan nya boleh terus dapatkannya dari Pn.Asha di Kemaman. Pn. Asha nie juga tokey dobi uols..Sapa2 yang malas nak basuh baju yang banyak tu atau sekarang niekan musim hujan baju mmg banyaklah yang tak kering bolehlah hubungi Pn.Asha di talian panas nyer iaitu 019-9353140. Orang2 Kemaman boleh lah hantar baju ke pusat dobi Pn. Asha..senang jer nak cari kedai nyer, kedai dobi nie ada iras2 cam Maybank sikit,tapi tak boleh buat urusan bank disitu yer hanya urusan mendobi jer,nama kedai dobinya ialah "Kawanku Services Laundry" .Hantar jer baju disitu, luangkan masa anda untuk membakar kek hasil sendiri. Cepat2 dapatkan dari mereka, produk terbaru juga boleh dapat dari mereka.
Jgn lepaskan peluang anda untuk nikmati nyer. Jadikan ianya salah satu sajian atau juadah untuk di hidang kepada tetamu dihari raya. Penuhkan meja anda dengan kek yang sedap hasil buatan sendiri pada hari raya.