Tuesday, July 14, 2009

PERHATIAN semua

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..dah lama saya tak dapat nak update blog ini..minta maaf bebanyak yer kepada sesiapa yang masuk asyik tak bertukar wajah jer....sekarang nie saya terlalu sibuk dengan tempahan tepung kek jenama Lisya dan juga sample untuk biskut raya..Alhamdulillah berkat rezeki yang diberikan oleh Nya sehingga membuatkan saya mmg tak menang tangan untuk menerima tempahan..Sample untuk biskut raya saya dah siapkan dengan sempurna alhamdulillah, tapi saya tak dapat nak menerima tempahan dari alam maya ini coz saya takut tak sempat untuk siapkan nanti..di sekitar kuantan nie sahaja pun saya dah rasa cam tak berkesempatan.. Tapi InsyaAlah saya akan pastikan semua pelanggan saya terima dengan baik dan menepati waktu yang dijanjikan..dan InsyaAllah mungkin thn depan semua berpeluang merasanyer.Selain itu ada berita baik untuk semua rakan niaga, pelanggan setia dan juga bakal pelanggan dan bakal rakan niaga untuk Alisya online ini, Alisya Online akan kuarkan beberapa lagi produk baru sempena menyambut hari raya tidak lama lagi..oleh itu harap semua bersabar dan nanti kan kemunculan produk tersebut.InsyaAllah saya akan infokan terus sekiranya produk baru itu bersedia berada dipasaran pada bulan ini juga.Nantikan kemunculannya.