Monday, June 22, 2009

Terima Kasih kepada semua

Terima Kasih kepada semua yang banyak menyokong Tepung Kek Jenama Lisya ini sehingga ke peringkat yang lebih tinggi. Permintaan dari hari kehari semakin banyak sehingga tak menang tangan untuk menyediakan nyer..Berkat usaha dan juga sokongan serta doa-doa dari semua rakan niaga, pelanggan, bakal pelanggan dapat membawa Tepung Kek Jenama Lisya terus bertapak dalam arena perniagaan barangan Keluaran Malaysia.Bersyukur sesangat kepadaNya kerana membuka rezeki ini bukan sahaja pada keluarga saya malahan menambahkan rezeki bagi mereka2 yang ingin mendapatkan income sampingan.
Pelbagai persaingan berada diluar sana tetapi Tepung Kek Jenama Lisya terus bertahan dan meningkat dari masa kesemasa dengan permintaan yang begitu memberangsangkan.


Ini adalah produk yang dalam proses pembungkusan dan bersedia untuk keluar bertemu dengan pelanggan2 di luar sana.Masih berada di line production..wah dah nampak cam kilang proses tepung kek dah...sampai tak cukup tempat untuk meletakkan produk..terpaksa bergilir2 untuk siapkan sepenuhnya..Almaklumlah line production kecil.



















Ini sebahagian packaging yang dilakukan pada hari minggu yang baru lepas ini..memandangkan assistance saya kuar outstation saya terpaksa melakukan kesemua nyer dengan sendirian..wahhh mmg agak meletihkan tapi seronok membuatnya hingga hilang segala keletihan. Kepada pelanggan-pelanggan diluar sana tunggu kemunculan Tepung Kek Jenama Lisya ini di tempat anda yang dibawa oleh rakan niaga yang berdekatan dengan kawasan anda..Ramai yang dah cuba anda yang belum mencuba jgn lepaskan peluang untuk mencuba.Pasti tidak menghampakan anda semua jika mengikut arahan yang disediakan...Anda tidak perlu risau untuk menyediakannya, setiap pek pada tepung kek ada disediakan cara2 untuk menyediakannya..anda perlu ikut pada arahan yang disediakan. pasti mudah untuk anda siapkan sebiji kek pada masa yang begitu cepat dan singkat.