Thursday, April 16, 2009

Produk Baru Dari Alisya Online

Salam semua kepada pelanggan Alisya Online
dengan berkat usaha dan kesabaran akhirnya Alisya Online telah mengeluarkan satu lagi produk baru iaitu Adunan Apam Kasih yang boleh dibuat dengan pelbagai variasi warna dan juga perisa..

setelah ditestimonial kepada rakan2 jiran tetangga akhirnya Adunan Apam Kasih berada dipasaran..hangat permintaan Adunan Apam Kasih oleh pelanggan yang sudah mengetahui nya....syukur Alhamdulillah Alisya Online berjaya keluarkan lagi produk baru...

Adunan Apam Kasih sesuai dimakan pada bila2 masa dan waktu...sesuai untuk makan malam, hidangan petang, hidangan untuk sarapan pagi dan juga boleh dibekal ke pejabat..adunan yang lembut dan tekstur yang halus dan gebu dapat memenuhi citarasa orang malaysia.

Kepada anda diluar sana tunggu apa lagi JOM CUBA Apam Kasih..pasti tak rugi..ianya tidak muak walau di makan dalam kuantiti yang banyak dan berulang..sangat BEST..

sangat mudah dan cepat untuk menyediakan nya..hanya perlu kukus dalam beberapa minit sahaja...anda jugaboleh pelbagaikan warna dan rasa mengikut kesukaan masing2...



APAM KASIH

JOM DAPATKAN NYA PADA HARGA YANG MURAH

No comments:

Post a Comment